Dienstag, Juni 19, 2007

做戲

"All the world's a stage,
And all the men and women merely players.
They have their exits and their entrances,
And one man in his time plays many parts,
His acts being seven ages."

--From As You Like It (II, vii, 139-143)

詹先生說得對,我們要明白自己的優點,亦要了解自己的缺點,因為缺點是我們難以改善的,所以我們要接受自己是一個不完美的人。當我未來要變成一個假人,我會接受,我要願意。因為,我根本不知道,我何時是真。

2 Kommentare:

波夫波的廁旁手記 hat gesagt…

說得很好呀~~ 非常贊同.
我也打算用詹sir這句做致謝辭.哈

Anonym hat gesagt…

da,

新相好靚.