Donnerstag, Januar 04, 2007

你是單身嗎?

單身這個詞,真是......不明所以。

我有拍拖,那我是不是單身?

我同居,又算是單身與否?

還是,單身只限於一個沒有愛侶的人?

你寧願做一個單身族,還是雙身族?

----------------------------

07年第一個令我感到悸動又安慰的消息。

很替你高興。 同時替自己擔憂。

----------------------------

給makiusil: 你問我那個問題,似乎帶點深層意思。是否想告訴我,我誤解了你的說話,寫了錯的東西?還請告訴我,讓我好好改善強差人意的領悟力。

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

擺明有意見, 咁都睇唔出?
哈哈哈哈哈~~~
你寫0既每一句話我都好似有講過, 但唔知點解turn out 個意思同我0既原意有d出入
算啦, 應該係我詞不達意.